Cayma yapmazsam ne kazanırım?
Sistemde kaldığım her yıl: 1) Aylık çalışanın bordrosundan kesilen katkı payı + işveren payı, 2) Yıllık devlet katkısı (%20), 3) Fon yöneticilerinin sağladığı getiri (yıllık %15-40 arasında değişen tarihsel ortalama), 4) Vergi avantajları (uzun vadede %0 vergi ile çekme imkânı).
İlgili rehberi oku: BES Otomatik Katılım 2026 Avantajlı mı? — Yüzde 20 Devlet Katkısı, Yıllık 79.272 TL →